Podsumowanie projektu „Uczelnie Szkołom – o finansach z NBP” oraz rozdanie nagród
Pisaliśmy już o sukcesach naszych uczniów w konkursach realizowanych w ramach projektu „Uczelnie Szkołom – o finansach z NBP” organizowanym przez Staropolską Szkołę Wyższą w Kielcach wspólnie z Narodowym Bankiem Polskim.
Projekt realizowany był od 1 lutego do 10 kwietnia 2022 r. Celem głównym projektu było zwiększenie bezpieczeństwa finansowego młodych osób poprzez poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania finansami osobistymi, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju ich kompetencji rynkowych jako konsumentów oraz potencjalnych przedsiębiorców.
6 kwietnia 2022 r. podsumowała z nami Projekt i wręczyła osobiście nagrody oraz dyplomy Pani dr Eliza Sułkiewicz – koordynatorka projektu.
Pani Sułkiewicz podziękowała wszystkim uczestnikom projektu za zaciętą rywalizację, zaangażowanie w każdej z rund a przede wszystkim za chęci, aby wyjść poza standardowy tryb nauki i podjąć dodatkowe wyzwania. Następnie pogratulowała osiągnięć w konkursach oraz rozdała nagrody.
Za zajęcie I miejsca w konkursie „Internetowy Pięciobój Ekonomiczny” p. dr Eliza Sułkiewicz wręczyła Karolinie Bidzińskiej, Justynie Maciejczak, Patrycji Nowak, Matyldzie Galas i Magdalenie Stankiewicz – dyplomy, tablety i karty prezentowe do Empiku o wartości 150 zł.
Za wyróżnienie w konkursie „WKRĘĆ SIĘ W EKONOMIĘ, czyli uczymy kreatywnie!”, Karolina Bidzińska, Justyna Maciejczak, Magdalena Stankiewicz i Wiktoria Dziułka, otrzymały dyplomy, głośniki bluetooth i karty prezentowe do Empiku o wartości 100 zł.
Za udział w konkursie „REKINY WIRTUALNEGO BIZNESU” – Wiktoria Falkiewicz, Patrycja Nowak, Maciej Cichoński, Miłosz Stępień i Daniel Lipa otrzymali certyfikaty za aktywne prowadzenie wirtualnej firmy – Biura Podróży HERMES TRIP.
Pani Renata Rychlik podziękowała p. dr Elizie Sułkiewicz za bardzo dobrą współpracę i koordynację w trakcie każdego etapu konkursu, za bieżące informacje o konkursach i miły kontakt osobisty, a uczestnikom konkursów za zaangażowanie, aktywność a przede wszystkim chęci udziału w tego typu rozgrywkach. Uczniowie podsumowali swój udział w projekcie jako czas lepszego poznania się, zdobywania wiedzy w ciekawy sposób i zdrowej rywalizacji.